
Dr Jiang Shoushan, nefrolog, podijelio je na društvenim mrežama da matcha, kao vrsta zelenog čaja napravljenog od cijelih mljevenih listova čaja, ima veću koncentraciju kofeina i antioksidansa u odnosu na obični zeleni čaj. Matcha je bogat hlorofilom, luteinom i vitaminom K, a njegovi katehini-posebno EGCG-pomažu u održavanju kardiovaskularnog zdravlja.
Pozivajući se na istraživanje, dr. Jiang je napomenuo da je studija sa Univerziteta u Kataru pokazala da matcha može pomoći u smanjenju stresa i blago poboljšati pažnju i pamćenje. Studija sa Univerziteta Kyoto Prefectural pokazala je da svakodnevna konzumacija matche može pomoći mišićima da se prilagode vježbama i borbi protiv umora, što je čini pogodnom za one koji se bave treningom snage.
Međutim, dr. Jiang je također upozorio da nisu sve matche istog kvaliteta. Matcha varira ovisno o razredu, a neki proizvodi mogu sadržavati teške metale, ostatke pesticida ili druge zagađivače. Savjetovao je potrošače da odaberu proizvode koji su prošli testiranje treće strane-kako bi osigurali sigurnost.
